Taganemisõigus

14-päevane taganemisõigus (väljavõte "E-poe kasutustingimused" punktist nr 6)

6.1 14-päevane tagastamisõigus kehtib ainult Füüsilisest isikust Ostjatele. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata. 

6.2 Füüsilisest isikust Ostjal on õigus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Müüja e-posti aadressile pood@mysound2go.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga või helistades Miterassa OÜ kontakttelefonil +3726650566.

6.3 Füüsilisest isikust Ostjal on õigus taganeda interneti/telefoni teel sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamist tõendab Ostja allkiri Kauba saatelehel koos Kauba kättesaamise kuupäevaga või postiautomaadist välja võtmise kuupäev.

6.4 Müügilepingust taganemiseks peab Ostja esitama Müüjale nimetatud tähtaja jooksul taganemisavalduse (avalduse näidise leiad 14 päevane taganemisõigus), milles Ostja märgib, kas ta soovib läbi lepingust taganemise saada Müüjalt tagasi Kauba hinna ja kättetoimetamise kulud või vahetada ostetud Kauba mõne muu Müüja poolt pakutava Kauba vastu.

6.4.1 Taganemiseks on vajalik Ostjal saata taganemisavaldus e-postile pood@mysound2go.ee, kus on märgitud ära tagastatav kaup, arve number ja arveldusarve number kuhu Kauba eest tasutud summa tagastatakse. Ostja loetakse Kauba tagastamise kohustuse tähtaegselt täitnuks, kui ta on tellitud Kauba tagasi saatnud 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse tegemise päevast.

6.5 Tagastatav Kaup peab olema komplektne (sisaldama kahjustamata tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, patareid, jne), terve ning kasutamata. Kui Kaup on ostetud kampaania korras, kus Kaubale on lisatud veel mõni Kaup, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st. kõik Kaubad). Kaup peab olema seisukorras, mida võib eeldada, kui kaupluses kaubaga tutvutakse.

6.6 Kauba tagastamisega seotud transpordikulud tuleb tasuda Ostjal vastavalt valitud tagastamise viisile, v.a kui tegu on vale või tootja poolt defektse tootega. Juhul kui Ostjal on võimalik Kaup tagastada sama uksekoodi alusel, millega tellimus kätte saadi ning tagastamine on seetõttu Müüja kulul, on Müüjal õigus tagastuskulu tasaarveldada tagastamisele kuuluvast summast. Kui tegu on vale või defektse Kaubaga, katab Müüja vajadusel (kui kaupa poodi tuua pole võimalik) Kauba tagastamise mõistlikud tarnekulud ning maksab Ostjale raha tagasi 14 päeva jooksul. Müüjal on õigus sisse nõuda transpordikulud juhul, kui Ostja soovil kasutati esialgseks kauba transpordiks tavatranspordist oluliselt kallimat transpordiviisi (nt. kiirpost, kuller).

6.6.1 Tagastamine pakiutomaati. E-poest Itella Smartposti pakiautomaati tellitud kaupa on võimalik tagastada pakiautomaadiga 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kasutades sama uksekoodi, mis kättesaamisel. Omniva puhul saate paki tagastada pakiautomaati või postkontorisse samuti vaid 14 päeva jooksul. Tagastuskoodi leiad paki saabumise SMS-ist või e-kirjast. Paki saate nii pakiautomaati kui postkontorisse tagastada sõltumata sellest, kas saite selle kätte pakiautomaadist, postkontorist või kulleri käest. Tagastatavale pakile jätke külge ka sellel olnud aadresskaart. Kui tagastate saadetise pakiautomaati, väljastab pakiautomaat uue aadresskaardi. Kleepige see pakile.

6.6.2 Kui tagastuskood puudub või kui tellimuse kättesaamisest on möödas rohkem kui 14 päeva (garantiijuhtumid), siis kasuta Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaati tagastades telefoninumbrit +372 57702836 ning saada Kaubad T1 Mall of Tallinn sihtkohaga. Kullerteenust kasutades palume Kaup saata aadressil: Miterassa OÜ, Endla 16, Tallinn.

6.7 Ostja on kohustatud tagastatud Kauba toimetama Müüjani 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Juhul kui Kaup on müüjani jõudnud nimetatud perioodi jooksul ning Kaup on müügikõlblik, tagastab Müüja ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates tagastamissoovi laekumiseset, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh ka tellimuse kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui Ostja on valinud Müüja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi. Sel juhul ei pea Müüja ostjale kulu tagastama. 

6.7.1 Kui Kaup ei ole nimetatud tähtaja (14 päeva) jooksul Müüjani jõudnud, võib Müüja keelduda tagastusest ning raha tagasimaksmisest. Tagasimakse tähtaeg pikeneb Kauba tagasisaatmise transpordi aja võrra ning teostatakse peale nõuetele vastava Kauba Müüjani jõudmist.

6.8 Kui pärast Kauba tagastamist Müüja poolt teostatud Kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud Kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt 14 päeva jooksul arvates Kauba tagastamisest. Müüjal on õigus tasaarvestada Kauba väärtuse vähenemine Ostja poolt Kauba eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga.

6.8.1 Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Ostjal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.8.2 Ostja on kohustatud kogu Kauba väärtuse hüvitama juhul kui Kaup on Ostja poolt ümber töödeldud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

Loading...

Sinu ostukorv